.

Wednesday, January 22, 2014

Dipl.Oec.

Sveučilište u Rijeci Ekonomski fakultet Rijeka Poslijediplomski znanstveni studij Menadžment CASE STUDY ABSOLUT VODKA Kolegij: Mentor: Tim magistranata: Upravljanje marketingom prof. dr. sc. Bruno Grbac Mladen Gvozden Danijela Kažović Manuela Matahlija Krešimir Peranić DEFINIRANJE PROBLEMA & fret fucker; KAKO OJAČATI POZICIJU NA SVJETSKOM TRŽIŠTU? ANALIZA SITUACIJE SNAGE & cocksucker; Suradnja sa jakim distributerom & squealer; Prepoznatljivost boce i oglasa & darn; Različiti okusi votke • Jaka pozicija i rast udjela na tržištu SAD-a • Pozicioniranost u Super-premium segmentu ANALIZA SITUACIJE SLАBОSTI • Ovisnost o jednom distributeru • Isti koncept marketinga • Mali udio na tržištu Rusije i istočne Europe ANALIZA SITUACIJE PRILIKE • Velika potrošnja votke na tržištu Rusije i istočne Europe • dilut e orijentacije potrošača na kvalitetnija žestoka pića • Visoka zarada na tržištu uvoznih votki u SAD-u • Otvaranje novog tržišta za votke s okusima ANALIZA SITUACIJE PRIJETNJE • Jaka konkurencija • Konkurencija bivšeg distributera sa Stolichnaya votkom u SAD-u • 60% svjetske potrošnje otpada na tržište Rusije • Pad potrošnje alkohola u SAD-u • Promjenjivi ukusi potrošača • Ulazak novih konkurenata • Zabrana oglašavanja alkohola • Složen sustav distribucije u SAD-u ALTERNATIVE 1. UDRUŽIVANJE ILI PREUZIMANJE STOLICHNAYA Prednosti Jačanje pozicije na ruskom tržištu Eliminiranje sukoba sa Stolichnaya-om na svjetskom tržištu Posjedovanje 2 jaka branda koji se mogu pozicionirati na različitim tržišnim segmentima Nedostaci Velika ulaganja Upitna spremnost Stolichnaya-e za udru&# 382;ivanje Mogućnost...If you complime! nts to get a full essay, order it on our website: OrderCustomPaper.com

If you want to get a full essay, visit our page: write my paper

No comments:

Post a Comment